Smacznie, zdrowo − na potencję

Seksualna potencja to coś naturalnego dla każdego człowieka. Dar natury, którym zostaliśmy nagrodzeni w sposób demokratyczny. Jednakże nie jest tworem niezależnym. Sprawność seksualna w całości odnosi się do prawidłowego działania organizmu. Mają na nią wpływ procesy stricte fizyczne i te ze sfery psychicznej.

Kluczowym detalem fizyczności, który wpływa na niemal każdy element organizmu, jest odżywianie.

Czasem, kiedy potencja szwankuje, trzeba uciec się do wspomagania farmakologicznego. W obrocie aptecznym można znaleźć środki wspomagające erekcję sprzedawane bez recepty. Leki zawierające Sidenafil są skuteczne i działają bezkonfliktowo z większością składników diety. Do znanych specyfików można zaliczyć często stosowany lek o nazwie Kamagra.

Zasady odżywiania a potencja. Zrównoważona dieta powinna zawierać w optymalnym stopniu wszystkie składniki piramidy żywieniowej. Jednak są okresy w życiu, kiedy z różnych powodów można zaobserwować braki pewnych elementów.

Bogactwo witamin i mikroelementów jest podstawą skutecznego zestawu. A także białka, wśród których prym wiedzie arginina. Jest to proteina biorąca udział w procesach ukrwienia narządów (mózgu, serca, penisa).

Jak powinna wyglądać zbilansowana dieta na potencję?

Długość i stabilność erekcji ma swoje podstawy wśród działania wielu czynników. Zasadniczym dla sprawy jest hormon produkowany przez komórki wnętrza jader — testosteron. Należy zatem zjadać produkty pobudzające organizm do produkcji optymalnych ilości tego hormonu. W jadłospisie powinno znaleźć się pożywienie bogate w cynk i selen.

Do pierwszej grupy należą:

  • znane afrodyzjaki z grupy owoców morza
  • orzechy
  • otręby i pełnoziarniste pieczywo

Do grupy drugiej zalicza się:

  • ryby
  • ryż, ale brązowy
  • pestki dyni — koniecznie suszone
  • mięso o niskiej zawartości tłuszczu (drób, króliki).

Wcześniej wspomniana arginina

Arginina ma podobne działanie jak wspomniana już Kamagra, dlatego w myśl zasady dywersyfikacji należy wybierać wiele dróg do celu.

Arginina tworzy aminokwasy niezbędny w procesie produkcji tlenku azotu. Ma on zasadnicze znaczenie dla prawidłowego przebiegu erekcji.

Składnikami bogatymi w argininę są:

  • nasiona sezamu
  • pestki słonecznika
  • siemię lniane
  • wędzone ryby
  • orzechy.

Wartościowa dieta to także przyprawy

Wyszukane smaki i aromaty podnoszą wartość sprawcza i estetykę przygotowywanych posiłków.

Jakie potrawy zatem poleca się dla podniesienia potencji?

  • kardamon
  • gałka muszkatołowa
  • imbir
  • kolendra
  • bazylia
  • gorczyca
  • czarny pieprz
  • wanilia.

Czego się wystrzegać

Z diety świadomego, dążącego do optymalnych rozwiązań mężczyzny powinien zniknąć przede wszystkim nadmiar soli i cukru.

Wszelkie używki w ilościach uważanych za przesadzone też powinny być ograniczone. Szczególnie ma to znaczenie, kiedy dieta jest wspomagana farmakologicznie. Na przykład wspomniana już wielokrotnie Kamagra w interakcji z alkoholem traci swe zbawienne właściwości.

Powinniśmy wystrzegać się także niezdrowych kwasów tłuszczowych z rodzaju trans. Znaleźć je można we frytkach, kremach z deserów lub wątpliwej jakości margarynach.

Źródło: https://www.aptekakamagra.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *